dijous, 25 de gener del 2007

Assegurança de robatori

Quan estàs assegurat a una asseguradora, l'única cosa que tens segura és que segur que pagues la teva quota.
El que segur que no tens segur quan estas assegurat a una asseguradora és que estiguis assegurat del que penses que estat assegurat.
Dit d'una altra manera:
- Any 2005: Una noia se salta un stop, i em fot un piñu. Pèrit, taller, etc. Jo tinc franquícia 200€. Per poder retirar el cotxe del taller un cop arreglat, els del taller em demanen o bé que pagui la franquícia, o bé un paperot de l'asseguradora conforme no sóc culpable i que per tant no he de pagar res. Aquest fax van tardar una setmana en enviar-lo. Vaig acabar trucant des de la porta del taller, amb les claus del cotxe a la mà, a les 8 del matí, per donar-los el número de fax del taller per a que ho enviessin davant meu.
- Any 2006: Tempesta al Maresme. Les tuberies del pàrking del nostre bloc no resisteixen, cauen, inunden pàrking, danyen algun cotxe, etc. Sort que ho tenim assegurat... però l'asseguradora diu que no paga perquè no cobreix defecte de construcció; a pagar entre tots els veïns. Ara estem a tribunals
- Any 2007: Tinc un accident de cotxe. La policia avisa una grua amb urgència per retirar el cotxe ja que està en situació perillosa. PAgo la grua de la meva butxaca. L'asseguradora em diu que envii factura de la grua que m'ho abonaran. Ho faig, i avui rebo la resposta: petició denegada perquè ells no van avisar la grúa, segons no sé quin article del contracte.

La primera era Winterthur (damos seguridad i protección a más de 4 millones de clientes), la segona era Mapfre (aseguramos tu calidad de vida) , i la tercera era Mutua Madrileña (la mayor seguridad al mejor precio). Tres anys, tres casos seriosos, tres putades, tres asseguradores. Podeu veure els eslògans a les portades de les seves webs, així es venen

Ho sento molt, perquè tinc persones que m'estimo moltíssim treballant amb asseguradores o coses relacionades (Roser, Edu, Josep...), però els tres cops que he necessitat els serveis d'aquestes empreses per coses serioses, m'han fallat, m'han decebut, m'han fet emprenyar... i sobretot, m'han fet pagar a mí (bé, el primer cop ho vaig evitar a l'últim segon). Quan la cosa és seriosa, sempre hi ha un article, un apartat, una irregularitat... sempre.

Per tant, asseguradores igual a lladres i estafadors. Sense cap mena de dubte. I amb tot convenciment. Lladres.

Estic rabiós, furiós, impotent... amb aquell sentiment de sentir-te una merda que ets davant d'una entitat poderosa, farta de calers que jo els dono, protegits pels millors assessors legals, i que s'estan rient de mi. Segur a la seu de la Mutua algú està pensant: "un altre tonto que paga una morterada a l'any i que no cobrarà el que li hem promès. A la saca!"

BBbbbbbbuuuuuuuffffffffffff

4 comentaris:

Otger Cataló ha dit...

Lladres sens dubte!!! encara recorda la vegada que em van expulsar d'una asseguradora (Winterthur) pq vaig tindre dos petits accidents que no van ser culpa meva, de fet ambdues vegades jo ni hi era present, i em denegar la renovació de la poliisa per ser client conflictiu. Només ens volen per pagar i callar i això se li diu, com tu bé dius Dani, ser uns lladres

Puji ha dit...

L'únic que t'asseguren és que et donaran pel cul i a sobre et cobraran la quota.

A les asseguradores: cop de mall!

David ha dit...

Serè espècie en vies d'extinció,però puc dir que, de moment (i toco fusta de mil tipus diferents), tinc la sort de no haver tingut cap problema amb la meva companyia d'assegurances:
Accident en cadena a la Ronda de Dalt quan era universitari, "pana" del cotxe a Mollet del Vallés tornant d'un petit viatge (grua fins a Mataró pel cotxe i per mi, i taxi a BCN pels dos companys que anaven cap allà, sense haver de pagar res). Ben atès... Seguros Bilbao "Una compañia a su servicio". Si voleu provar el canvi...

c.e.t.i.n.a. ha dit...

A un vei del meu bloc li va apareixer una esquerda al vidre (3x2m) de una balconera. Va donar part a l'asseguradora. Va venir el perit i li va dir que l'asegurança cobria la rotura de vidres, no pas las esquerdes.
I no li van pagar.
Banc, constructores i asseguradores, tots la mateixa merda.