dimarts, 3 de juliol del 2007

Dos pájaros de un tiro

Holaaaaa... que us recordeu de mi? sembla que torno a tenir una miqueteta de temps... igual m'animo a machacar el blog!
Només us volia explicar que ahir vaig ser un dels privilegiats (buenu, dels molts privilegiats), que vam estar a Terrassa veient un dels espectacles que un no es pot perdre aquest estiu: "dos pajaros de un tiro", amb Serrat i Sabina damunt de l'escenari junts.
He de dir que, com ja vaig escriure en algun altre post, no sóc un habitual de concerts, i per tant, la meu punt de vista crític no va més enllà de les emocions que em pugui transmetre el show, i poca cosa més... tècnicament, ni idea, tú. Això sí, em vaig emprenyar pels gairebé tres quarts d'hora de retard, que si tenim present que l'endemà s'ha de treballar, com t'ho diria, com a mínim toca la gaita.
Ara, després com sempre... "hoy puede ser un gran dia" y "ocupen su localidad", amb els dos cracks cantant creuats, doncs ja està tot perdonat. Van ser dues hores i mitja apassionants, amb una combinació si més no curiosa; les cançons roqueres i estridents d'en Sabina amb les melodies tradicionals y emotives d'en Serrat... i espectacular encara més si es pot quan un cantava cançons de l'altre.
I jo vaig tenir la pell de gallina tres o quatre cops, sí senyor. Qué mes vols demanar-li a un show d'aquests? suposo que ja n'hi ha prou... avui en dia, en aquest panorama musical, crec que es pot dir que ets un afortunat si pots veure alguns dels clàssics d'aquests dos homes en viu, cantats per ells... o fins i tot per l'altre!
Pels qui conegueu els temes... increïble en Serrat cantant Y sin embargo, Que se llama soledad, La del pirata cojo, Princesa, A orillas de la chimenia,... i a SAbina cantant Cantares, Penélope, Señora, Para la libertad... bueno, m'en deixo una pila, m'estic fent un CD amb totes les cançons del concert (les vaig anar apuntant, diga'm maniàtic), per a que no se m'oblidi mai!
Pell de gallina(en altres paraules, cançons que val la pena baixar-se, escoltar, i imaginar en directe): Peces de ciudad, Contigo, Que se llama soledad (sabina), Mediterràneo, Canço de Matinada, Cantares (Serrat). Moments d'èxtasi conjunta amb Penelope, Noches de Boda, 19 dias y 500 noches, y sin embargo...
Bueno, paro o no acabo. Sensacional, un gran concert. Avui a veure qui aguanta les reunions. Quan carregi la bateria de la càmara, igual penjo alguna foto, a veure com ha quedat.
Visca els mestres Serrat i Sabina!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bentornat a la blogosfera!

Puji ha dit...

No sóc un gran fan de cap dels dos, però segur que veure'ls junts deu ser espectacular!

Van actuar a Cançó Resposta?