dimecres, 19 de setembre del 2007

impotència

Avui he sentit a la ràdio que li poden caure dos anys de presó a un dels implicats en haver cremat la jeta dels nostres estimats monarques. No entraré en qüestions d'ideologies polítiques, primer de tot perquè no és el que m'interessa ara mateix, i segon, perquè sóc un ciutadà molt raset i no en tinc ni idea
No fa massa, i fins i tot en tinc un post, la justícia va machacar "el jueves" per una portada satírica també contra la monarquía.
Mentrestant, com tots ja sabeu, lectors fidels, a mí m'han buidat el pis; els mateixos mossos em van dir que són una banda de xilens, que els estan intentant vigilar, que saben qui són; em van descriure amb pèls i senyals el seu modus operandi... i fins i tot em van dir que a un ja el tenen identificat, saben fins i tot l'adreça... però no poden fer res si no els enganxen amb les manos en la masa. Fins i tot un dels mossos, a qui coneixia personalment, em va dir en confiança que si els agafaven era molt difícil que estiguéssin més de dos mesos a la presó.
Jo no entenc de política, entenc més de sentiments, sobretot dels meus... i crec que també de sentit comú (que res té a veure amb la política, més aviat, són termes oposats). Al meu cervell de ciutadà ras de peu pla, no puc entendre com pot anar un home a la presó per cremar un foto, i com poden estar els fills de puta que em van obrir el pis a mi i a una pila de gent humil més tan tranquils pel carrer, quan la policia sap perfectament qui són, on viuen, com actuen...
Sentint la notícia a la ràdio, a la meva dóna se li ha escapat espontàniament un "la justícia està fet amb el cul!" que m'ha arribat a l'ànima, sabent el moment que estem passant.
Dos anys de presó per cremar una foto... però què està passant!!!???

No ho puc entendre, estic furiós, em sento impotent, la ràbia em menja... i només demano al cel que no em trobi mai de cara amb el fill de puta que va entrar a casa... i que si es dóna el cas, més val que em cagui a les calces i surti corrents... perquè com em vingui al cap què farà la justícia amb ell (o sigui, res, o potser dos mesos d'allotjament), igual em dóna per destripar-lo i degollar-lo amb un ganivet de cuina.
I paro d'escriure, perquè encara prendria mal. Merda de tot!!!!

5 comentaris:

Puji ha dit...

El de la foto cremada ens roba a tots cada dia i tothom li llepa el cul. Merda de país!

Unknown ha dit...

Injúries a la Corona. Collons el mínim que hauríem de poder fer és injuriar-los, no? cagunlaputa!

Anònim ha dit...

El més fort de tot, és que si l'enxampes i se t'acut tocar-lo se't pot caure el pel mentre que ell continuarà robant tranquil•lament... Quina merda de lleis.

David ha dit...

Grans lleis, gran país,i gran monarquia!
ATENCIÓN PREGUNTA: Si el teu amic xilè entrés a robar a la residència reïal i sabessin qui és i sabessin on viu,tampoc l'agafarien???
Que cremin la foto 1000 vegades, collons!

Miki ha dit...

Primer Dani sento lo del pis, que he llegit abans si esteu be ja es un mínim consol.

Segon això de les fotos, esta clar, es porten cremant i fent coses d'aquestes tota la vida, lo que passa es que, com s'ha de fer, s'ha de mirar cap a un altre costat, pero que passa ara mateix en aquell país que hi ha un grup a la oposició que ho denuncia tot i sap que hi ha lleis que ho haurien de condenar, si ho denuncien i el fiscal no fa res, pues ja esta el gobierno es un desproposito , si el govern aplica la llei, pues la gent s'encabrona i propicia que ho votis en contra o no vagis a votar que es lo que els interessa.